Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

My Carpe Diem Planner by Maria Bokari


Καλημέρα κορίτσια :) Σήμερα φιλοξενούμε μία αγαπημένη φίλη, τη Μαρία Μπόκαρη να μοιραστεί μαζί μας την αγάπη της για το planner της, τι αγάπη δηλαδή, εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος! Αποτέλεσμα εικόνας για carpe diem planners

Αλλά ας αφήσουμε τη Μαρία να σας τα πεί :) 

Γειά σας κορίτσια! Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω τον τρόπο που χρησιμοποιώ το Carpe Diem μου.


Το Carpe Diem έχει υπέροχα inserts και ένα σωρό καλούδια για οτιδήποτε μπορεί να φανταστείτε! Μετά απο 1,5 χρόνο χρήσης του αποκλειστικά με τα δικά του inserts πήρα στα χέρια μου ένα φανταστικό εργαλείο, το οποίο με αφήνει να προσωποιήσω το planner μου και να του προσθέσω ότι θέλω, για ότι χρειάζομαι. 

Θα σας δείξω ένα παράδειγμα ενός μήνα που έχω εκτυπώσει για να βάλω μέσα στο planner μου. Αυτά είναι για τον Οκτώβριο λοιπόν, τα έχω έτοιμα να μπουν στο αγαπημένο Carpe Diem.

20170930_221837.jpg 


20170930_223249.jpg
Μέχρι τώρα δυσκολευόμουν πολύ για να τρυπήσω τις σελίδες μου. Χρησιμοποιώντας έναν πλαστικό bookmark απο το αρχικό σετ του Carpe Diem και αφού το έπιανα με ενα σωρό κλιπ τρυπούσα με το crop-a- dile.

20170930_223345.jpg  



Δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξανατρυπήσω κάποιες γιατί απλά είναι αδύνατον να πετύχεις το σωστό σημείο. Και όσες είστε σαν κι εμένα, τελειομανείς, αυτές οι μικροατέλειες με τρέλαιναν οπότε έφτιαχνα από την αρχή πολλές φορές τις σελίδες μου. 




Μόλις ήρθε το Planner Punch Board της We R Memory Keepers και αφού φυσικά έψαξα και τα υπόλοιπα αντίστοιχα punches κατέληξα σε αυτό, για τους λόγους που θα αναλύσω παρακάτω.








20170930_223750.jpg  

Η χρήση του είναι πολύ απλή. Στην πίσω πλευρά υπάρχουν οδηγίες για το που πρεπει να τοποθετήσουμε τα τουβλάκια οπως λεει ο μικρός μου ανάλογα το planner που έχουμε. 



20171001_145804.jpg 

  















Ενας απο τους λόγους που το διάλεξα είναι γιατι έχει γωνία που μπαίνει ακριβώς η κάθε σελίδα και τερματίζει ετσι ειμαι σίγουρη πως ολες οι σελίδες είναι τρυπημένες στο ίδιο σημείο ακριβώς. 
Στην τελευταία φωτογραφία φαίνεται καθαρά αριστερά πώς εφαρμόζει η γωνία του χαρτιού.
Επίσης εχει την ευελιξία να κάνει για όλα τα planner καθώς διαθέτει και έξτρα “τουβλάκια” για τις περιπτώσεις των happy planner κτλ. Τέλειο δεν είναι; 

Το τελικό λοιπον αποτέλεσμα του μήνα μου ειναι αυτό: 

20171001_152136.jpg 


20171001_152150.jpg


Τέλος χρησιμοποιώντας και το 4ο τουβλάκι σε συγκεκριμένο σημείο - στο 65 συγκεκριμένα - τρυπάω τις αγαπημένες μου κάρτες Project Life, το μεγάλο μέγεθος. Για τις μικρές αρκούν τα 3 αρχικά τουβλάκια. Αυτό κι αν είναι τέλειο! 

20171001_205659.jpg
Αυτά απο μένα. Οποιαδήποτε απορία έχετε είμαι στη διάθεσή σας!
Φιλάκια, 
Μαρία Μπόκαρη

Ελπίζουμε να σας άρεσαν οι ιδέες της Μαρίας μας και να ξεκινήσετε κι εσείς το δικό σας planner!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου